Nyttiga tag

Nu säger jag stop till godis, chips, skräpmat, läsk, kakor, glass m.m. Tills jag åker till göteborg och sen efter det fram till sommarn. Jag har aldrig varit någon socker människa men nu börjar jag bli. Går runt och är sugen på att massa kraffs och jag tycker de blivit en ful vana. Så nu är det noll-tolerans med sådant. Fast ja, inte helt eftersom Andreas familj typ tvingar mig att äta fikabröd. Så en bulla hos hans mormor och morfar som vi typ aldrig hälsar på måste jag nog offra.

Så istället för onyttigheter blir det frukt färsk och torkad, grönsaker, mineralvatten (loka), honung och det bästa jag vet. Passionsfrukts fil från verum med special K flingor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0