Balen

Jag läste just ett inlägg på en blogg som handlade om hysterin om balen, finner mig själv i den just nu och hon sa också att det är så många som tappar sin egen stil vill ni läsa mer så hittar ni den här http://junesabstracts.blogg.se.

Så jag började fundera, är min klänning min stil? Är det verkligen jag? Jag tror faktiskt det. Jag lär vara den enda människan på hela balen som har en långärmad, knälång fluffkjolad, grön klänning. Det bästa är att jag valt själv hur den ska se ut, tyget och att det finns ingen annan som kommer ha en likadan.
Till den ska jag matcha med silver. Det kanske låter lite lustigt, men jag vill att det ska se unikt och eget ut men ändå elegant, och jag tror att det är precis de jag kommer uppnå. Klänningen är figursydd efter mig. Klänningen är inte klar ännu men kommer komma någon vecka innan balen. Om det ser lika bra ut som det gör i mitt huvud så kommer de bli perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0