2010

Jag vet att 2010 kommer bli det bästa året på länge. Slutar nian, ska troligen flytta, göteborgs resa med tjejorna av det jag bara vet nu. Men det bästa som kunde hända har redan hänt mig. Fast på sätt och vis så avslutades också 2009 med dessa saker.

Andreas var det bästa som hände mig 2009 och har varit bland det bästa 2010. Han är min absoluta bästa vän och jag ångrar inte att jag valde som jag gjorde. För det var allvarligt talat det bästa jag gjort på länge och det gjorde att mitt liv fick en radikal ändring till de bättre.

Men det som gjort början på 2010 till världens bästa är ändå Iriz. Jag lovar att det finns ingen som tycker om mig så mycket som hon gör. Jag är nog hennes livs stora kärlek. Hon vände mitt liv upp och ner. Med en massa kisstorkande, bitmärken och ansvar, och det är jag så himla glad för :)
Jag är susanne evigt tacksam, att hon valde mig till valpköpare och att hon valde Iriz hem till mig. Jag är också pappa evig tacksam som gjorde det möjligt att hon flyttade till oss, det är de bästa du gjort för mig någonsin


Jag blir uppäten och sönder pussad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0