17 maj

Tänker inte ursäkta mig för att jag inte bloggat på några dar, alltså ingen ursäkt eller gnäll på att neej, men gud vad jag varit dålig som inte bloggat.  Jag kände inte för det och jag har varit upptagen med Andreas så då struntade jag helt enkelt i att blogga. Jag bloggar för att jag tycker de är kul och inget annat.

Gjorde ni något speciellt under kristihimelsfärdshelgen? Själv har jag bara varit med Andreas, han har varit hemma i hela 4 dagar och gud va mysigt vi haft det. Det är ganska bra egentligen att han är borta eftersom man får sakna och det känns som vi kommit varandra mycket närmare. Konstigt va? att man kan komma närmare när man är borta. Han åkte i morse och kommer hem på torsdag kanske? Jag börjar vänja mig vid det och att vara utan honom är rätt skönt fast nå sliter de lite på hjärtat ibland.

Nu är det förresten bara 9 dar kvar till Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0