Musikcafé

Var musikcafé på stacken idag. Alla som var med var verkligen super duktiga! Skulle egentligen ha sjungit själv med på grund av allergin så kunde jag inte. (Min tunga är fortfarande helt biff) Presenterade iställer och seg som mitt huvud är så gjorde jag ju bort mig helt totalt, jag som alltid brukar komma på nått att prata om. Kände mig en smula löjlig. Men jaja.. liver går vidare. Allt slutade med att tröttheten och medicinerna tog över och huvudet pallade inte mer. Så jag ringde Andreas och åkte hem.

Varför kan inte jag få vara frisk?


Kommentarer
Postat av: bögjävel

Okej! :) det är bra med mig. Vad gör du då?

2010-03-21 @ 01:11:58
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0