Jag blir knäpp

 Jag planerar allt i minsta detalj och blir helt galen när saker inte går som jag tänkt mig. Trotts att jag mår väldigt bra och känner mig lycklig. Så går allt som ska göras, bör göras och sådant mig på nerverna. Jag vet inte hur mycket mer jag pallar innan jag får ett sammanbrott.
 Allvarligt jag får ju fan inte bestämma nått själv heller, står jag och hackar morötter så är det någon som tar över. Jag får inte släppa ut hunden när jag vill, kan inte gå och lägga mig när jag vill för att jag jämt ska stå någon annan jävel till tjänst. Sen är jag också den sista personen som får veta allt och när jag väl säger vad jag tycker då är det minsann mitt fel. Ja inte fan lovar man något sådan viktigt att ta hand om min lillskrutta och sen helt plötsligt ska göra 100 andra saker. Visst, men säg fan till så jag kan skaffa annan hundvakt.

Jag önskar att jag bara skulle kunna få vara själv, bestämma själv utan nån som lägger sig i hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0