En liten hemlighet

Jag har en last, eller ja last är kanske inte rätt ord.. beroende? fixering? jag vet inte..

Jag älskar fina underkläder, helst i spets. Min garderob kryllar av dem, massa massa fina små under i alla möjliga färger och material. (mest spets dock) Skulle jag börja räkna på hur många par jag har och hur mycker pengar jag lägger ut om året på underkläder så skulle jag skämas. Jag är helt klart en "märkes bög". Jag skäms nästan att säga det, men jag lägger lätt ut minst 100 kr på ett par trosor? Det är en lyx som jag unnar mig, kanske en lite ovanlig lyx. Men jag mår dåligt av fula, missfärgade, illa sittande underkläder.

Crossover Bralet SEK 449, Hanky Panky - NELLY.COM

Det jag suktar mest efter nu är detta underbara sett från Hanky panky. Men 500 för underkläder? Ja, varför inte.. men köper nog den i smyg så jag slipper "skämas"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0