4 månader

Idag har jag och Andreas varit tillsammans i 4 månader, men det känns som mycket mycket längre. För mig är 4 månder ingenting. Det beror antagligen på att jag haft ett förhållande som varade i 2 år. Men för 2 år sen när jag och Jesper just blivit tillsammans så tyckte jag att shit " att vi varit tillsammans så här länge".
Då var jag 13 och 4 månader var en hel evighet. Nu är 4 månader inte ett smack och jag känner att jag fortfarande inte känner Andreas trotts att jag umgåts med han nästan varje dag i snart ett år. Kommer ihåg att jag tyckte jag visste allt om Jesper runt den tiden.. *SUCK*
 
Jag behöver mer tid, för vårat förhållande är nytt, det är spännande, roligt, underbart. Precis så som det ska vara.. ibland tänker jag att vi borde kommit över super nyakära fasen.
Visst har den lagt sig lite men den är fortfarande extrem. Sen slår det mig Hallå. det är bara 4 månader, 4 ynka månader. Ingen tid alls.. Vi ska vara så här. 2 år för mig var inte lång tid. Bara jävligt onödigt att jag slösade den tiden på Jesper..

Men en sak är jag nästan säker på och det är att om 4 månader till alltså i Juli så har jag fortfarande Andreas i min hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0