En helg i Piteå

Har haft världen bästa helg. Älsklingen och jag åkte till Piteå efter avslutningsfikat och efter att jag fått presenter. Under helgen bodde vi på Fåröcamping i Micke och Annkis husvagn.
Sjukt mysigt fast en aning varmt, var längesen jag bodde i husvangn sist.
 Vi kom ganska sent på fredagkväll så vi gjorde inget speciellt bara var tillsammans, eller jo vi var och tittade på skolan i Öjebyn. Under lördagen shoppade vi och badade på äventysbadet. Lyckades göra av med 1600.. Bra där Annelie. Vi avslutade våran "mini semster" med att shoppa i Luleå på söndagen och att sitta i solen och käka kulglass. Men de bästa med hela helgen var att vi fick vara helt ensama, vilket vi inte varit sen Iriz kom in i våra liv.



Den röda rosen fick jag av skolan och den rosa är från Andreas familj + att jag fick 300 kr av dom.

Fick dom har blommorna av Andreas + pengar (tänker inte säga hur mycket, men för mycket iaf) Han är för söt, jag får aldrig betala för mig själv. Fast jag säger att jag vill. Är väl bara att tacka och ta emot antar jag. Andreas jag lovar dig att den dagen jag själv tjänar pengar så ska jag bjuda dig på en massa ;)
Fick också 300 kr av Bosse och Mammas presenter hade jag redan fått tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0