Skolavslutning/flytta

Oj vilken bloggtorka jag haft.

På fredag går jag ut nian och på torsdag är de "bal" och rödamattan som gäller ;) Känner mig sjukt pepp, helt fantastiskt att de jag väntat på så länge nu äntligen sker. Dock pirrar de lite i magen, jag ska nu faktiskt göra något vettigt av mitt liv. Jag ska flytta, helt ensam. Det känns stort och läskigt eller ja, de är inte säkert ännu att de blir av måste vänta på intagnigarna som kommer runt vecka 25-26 i think.

Jag vet inte om jag kommer gråta på skolavslutningen, verkar som att alla känner som att dom kommer göra de. Antagligen kommer jag böla för att alla andra gör de.
 
Kommer sakna mina tjejor så mycket om vi flyttar (för olli är det säkert). Sandra och Malin flyttar ju till kiruna och Olli till Luleå. Förhoppningsvis så kommer vi två att träffas ofta då det inte är så långt mellan Öjebyn och Luleå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0