Imorgon

Imorgon är det bal, shiit va läskigt. Har fortfarande en massa att fixa känns det som. Tror att jag måste stiga upp vid 10 eller något så jag hinner med allt. Känner mig iaf sjukt nöjd med klänning, skor ja allt. Sen får vi se slutresultatet hur de blir imorgon. Men jag tror de blir super :) 

* 15.00 ska jag göra baluppsättningen (har inte alls någon aning hur)
* ca. 16.00 ska Jag och Malin studiofotas :) kul med riktigt fina bilder.

Va jag längtar! Ska bli så kul att kolla på alla som klätt upp sig. Alla brukar vara så fina och extra fint blir de väl när de är 94:ornas tur hahaa ;) Hade egentligen tänk att kolla studentbalen idag då det är många som jag känner som går ut. Men eftersom jag har feber och hosta + att jag är så upptagen med mitt eget så har jag inte tid. :/

Har ändå varit duktig och provat ut/filat klar lösnaglarna, klippt lösögonfransarna och resten av kvällen ska jag ägna till att se hur jag ska ha sminket.



Bjuder på en bild från Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0