23 juni

Egentligen skulle jag ha klivit upp halv 9, var lite trött så de blev 12 istället.

Ska och lämna Iriz urinprov om ca 1 timme. Ska gå till vetrinärstationen, hoppas att jag hittar genom alla villakvarter. Är ganska duktig på att vimsa bort mig.

Men att ta de där urinprovet är inte de lättaste.. Men ska skjuta skålen under hunden när dom kissar. Jo de fixade jag super bra, sen hoppade en liten Iriz som ville kolla va de var för lustig skål matte höll i. Swoosh.. så var halva de provet borta. Får hoppas att de går iaf fast de inte är så mycket.

Nu ska jag laga frunch.. tror jag ska äta pasta igen :)


Malte när vi hämtade honom, lånar ännu mammas dator då en viss fröken tuggat på min laddare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0