10 fina saker med min Andreas

10 fina saker med min pojkvän

1. Att jag kan ringa honom när som helst och att han alltid vill prata.
2. Att han alltid ställt upp för mig redan innan vi blev tillsammans, när en annan svek så fanns han där.
3. Att han varje dag berättar hur mycket han tycker om mig.
4. Att han rodnar och blir blyg när jag säger fina saker till honom.
5. När han säger att han älskar mig och jag säger samma sak tillbak. Att han då ler så han lyser upp hela världen.
6. Att han saknar mig när vi är ifrån varandra, och att han kramar mig så hårt så hårt och luktar mig i håret när vi ses.
7. Att hans leende är så underbart att han gör mig helt svag i knäna.
8. Att han får mig att skratta mer än någon annan.
9. När han lyssnar på alla mina tokigheter och har bra svar på det mesta.
10. Att han säger saker som Annelie va du är prillig och jag inser att han är lika knasig som jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0