Hund blogg?

Som de ser ut nu i bloggen. Så håller den helt och hållet på att bli en hund blogg. Jag skriver i princip bara om hund. Fast ja de är mitt stora intresse så.

För övrigt så börjar Iriz bli riktigt duktig på de här med att springa i utställningskoppel. Hon hoppar nästan inte alls, vilket hon gjort tidigare. Sen så ställer sig hunden direkt så snyggt hon bara kan när jag stannar. Vilken hund! Hon kanske inte är helt omöjlig ändå.  De är nog mer hos mig problemet sitter, för jag fattar ännu inte hur jag ska ställa snyggt. Alltså hur jag ska ställa henne snyggt. Får kolla upp de.


Foto: Hanna Bergman

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är roligt med djur som har en personlighet :)

2010-07-20 @ 11:57:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0