Barbet

Min mamma vill också skaffa hund, jag tror de är Iriz fel ;) Min underbara lilla tös hehe. Vi tittar på lämpliga hundraser till henne. Hon vill ha en typ som Iriz, nästan samma storlek, temperament och personlighet.

De är jätte bra att vi ska på utställning nu i helgen så hon kan titta på olika hundraser prata med ägare och sånt. Det kan vara lite klurigt att hitta en ras som passar dig. Nu har hon fått ögonen på en Barbet (Fransk vattenhund), så nu lutar de mot en sån. Fast ja, nyss lutade de mot en Irish softcoated wheaten terrier samma ras som Iriz. Vi får väl se ;)

                                      
Jag tycker Barbet verkar som en supermysig hund, jätte söta är dom också.
Bilden är från google bildsök

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

2010-07-08 @ 13:56:52
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0