18 juli

Nu är jag hemma igen, och helt ensam också eftersom mamma börjar jobba ordentligt nu. Så de är jag och Iriz här som vanligt.

Har nu också badat för första gången i sommar, hehe. De var sjukt kallt. Lyckades t.o.m bada både fredagen och Lördagen. Men på lördagen badade jag mest för att Irran skulle få simma lite. Lägger upp bilder sen när mamma kommer hem. Eftersom hon har kameran.

Våran shoppingvisit i luleå blev super snabb eftersom jag lovat mig själv att inte köpa mer kläder. Så de blev storheden, lunch och stan på 2 timmar. REKORD! De blev ändå ett utställningskoppel, rosa bajspåsar, en mjuk resebur (va dom nu heter?) och lite prylat från bodyshop (scrub, bodybotter och skrubhandskar.)             


Vad gjorde du under helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0