Underbart att sova hela dagen.

Dagen har bjudit på en hel del sömn, Andreas och jag bestämde oss för att bara ta de lugnt idag. Vi vaknade vid halv 1 eller ja, Andreas vaknade sen försökte han väcka mig i 1 timme minst.. Vi skulle igentligen fara och fika, men de blev att ligga kvar i sängen till halv 4 då mamma kom hem och lagade hemma gjord pizza. Mums!
Efter att vi ätit oss väligt mätta så skulle vi kolla en film, Pirates of the caribbean 2. Efter 10 minuter så sov jag igen och sov bort hela filmen, Andreas försökte väcka mig utan större resultat. Gnällde bara på att jag var så trött och somnade om igen. Vaknade lagomt till eftertexterna, så himla typiskt mig.
Resten av kvällen ska jag umgås med pojkarna bara och ta de lugnt, kanske sova lite till ;)




Imorgon ska vi åka till Andreas stuga i Aggala, vad vi ska göra där är ännu ett mysterium för mig.. Men de blir säkert bra.



Bjuda på bild, shit jag e snygg i keps ;)  min hand ser lite missbildad ut hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0