Om att blogga.

Om att blogga, de är något jag försökt göra 2 ggr tidigare. Så nu äntligen ska jag försöka göra de 3:dje gången gillt?

Varför jag vill blogga är många olika anledningar, mest för att jag gillar att skriva av mig, för att dela min åsikter med andra. Sen om ingen läser de gör mig inte så mycket. Jag vill skriva bara för att få skriva + att jag känner att jag har tid för det.
På senaste tiden har jag verkligen fastnat för att läsa andras bloggar. Jag tycker det är hur mysigt som helst att bara få koppla av och få en inblick i andras liv.
Sen blev jag så inspererad av att läsa andras bloggar och att de kanske skulle vara något för mig också.

Så nu gör jag ett försök så får vi se hur det blir. Kommer bli bättre design och sånt senare när jag kommit igång.




Lägger upp en liten ego bild också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0