Minnesstund på stacken

Idag så har det varit minnesstund på stacken för en flicka som gått bort. Igentligen kännde jag henne inte, men jag jobbade så jag blev där ändå. Vilket kändes bra. Att man visade något form av stöd, att man faktiskt är en människa med empati.
Kan lungt säga att de var bland de värsta jag varit med om ca 100 st människor som var där och grät. Tände ljus och gav blommor för att hedra henne. Måste säga att de rörde mig djupt, som den empatiska människa jag är så fick jag så klart tårar i ögonen och tankarna snurrar i huvudet. När jag själv vet hur det känns att förlora någon på ett sådan sätt, jag förstår deras sorg och blev påminnd om hur de själv var när jag befann mig där.

En händelse som chockade gällivare. De jag såg idag så var denna flicka mycket mycket älskad och omtyckt.
Det känns väldigt tragiskt, ett helt liv i spillo en flicka på bara fjorton år. Det gör ont i mitt hjärta.

Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Biz

Oj då, vad hände? :(

2010-01-29 @ 21:21:59
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Anni

Jag vet faktiskt inte säkert och jag har väl inte med de att göra egentligen. Tänker heller inte spekulera om de på internet eller nämna något namn av repekt till familjen och de sörjande.

2010-01-29 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0