Lögner och naglar

Träffade i går en kompis som jag inte träffat på ett bra tag, vi surrade en massa och spelade när och fjärran. Fick veta en massa pinsamma lögner, usch va hemskt att vissa människor lever i en falsk verklighet som dom hittat på. (tråkigt att dom inte kan vara sig själva, antagligen är sanningen för jobbig) Patetiskt att personen ljuger för mig och försöker göra mig svartsjuk. Den människan skulle bara veta att jag sitter hemma och skrattar och att många i min närhet också gör det. Man kommer ingenstans på att ljuga, sanningen hinner i kapp en förr eller senare.

Limmade också på lösnagalar i går, tycker att långa välskötta naglar är bland de snyggaste som finns. Dock gick mina av nyss och kände för att unna mina själv lite. Har inte använd lösnaglar förut, bara när jag var jätte liten och lekte.
Lite ovant i början men nu går det mycket bättre, de känns verkligen fräscht och elegant.



Naglarna kommer från märket Brodway nails är medium längd och kostade 110 kr. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0