Hundar

Om de blir att flytta till Grans, så måste jag självklart skaffa mig en hund för att göra min utbildning fullständig. Vilket jag knappast ser som ett minus, har velat ha hund länge och jag vet klart vilket jobb det är. Men de är inget som jag ser som ett problem.
Gjorde ett test på Pedigree och de hundar raser som skulle passa mig bäst visade sig vara Japansk spets eller Sheetland sheepdog.
Vilket är hundraser jag funderat på tidigare och de roligaste är att min granne föderupp Sheetland sheepdog och Malins granne också. :) Måste läsa på mig lite mer och se om jag kommer in på grans. Sen så hoppas jag verkligen på att jag kan flytta in en liten hund hos mig.



Bilder lånade från google

Kommentarer
Postat av: Biz

Shetland sheepdog _

Men min absoluta favoritras är Collie, har en riktigt stor samling av dem där hemma och har nästan alla Lassiefilmerna :P

2010-01-18 @ 13:41:34
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0