Hemma från Aggala

Kom nyss hem från Aggala, tråkigt. Vi velade igentligen stanna en natt till men vi hade inte med oss mat, så de blev bara att åka till Gällivare igen. Att vi inte tänkte på det tidigare. (surt)
Vi hade verkligen en helmysig dag. Vi träffade lite av Andreas släkt. Fikade hos hans mormor och morfar som jag aldrig träffat tidigare, men dom är lika trevliga som resten av hans familj.
Vi var också och såg scary movie hos hans kusin Malin. Som visade sig vara en väldigt pratglad männiksa så vi babblade på och Andreas fick inte en syl i vädret.
Hahaha, ibland tycker jag verkligen synd om honom som måste lyssna på allt mitt surr.
Annars så lagade vi indiskt, spelade alfapet, massa mys, pratade och skrattade som vanligt.

Är verkligen nöjd att vi åkte dit och som det ser ut nu så kommer vi åka dit väldigt snart igen.

Grattis till min mamma som blir 48 år idag! =)



Sjukt skön låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0