Gymnasievalet.

Alla funderar, vi har pratat och diskuterat 1000 ggr. Vad ska vi välja? Vad vill vi bli? Är det någon som igentligen vet? Nej, jag tror inte det.
Men jag vet iaf vad jag ska söka. Naturbruks med hundinriktning.
Har bokat in studiebesök den 25 januari då jag och mamma ska kolla läget där på Grans. Fast igentligen är jag inte säker, men de känns bra. Som ett roligt val, inte för att jag vet om jag vill jobba med det. Det spelar faktiskt ingen större roll vad man läser på gymnasiet och trivs jag inte så hoppas jag bara av.
Mitt mål är att läsa till högskolebehörighet sen får vi se vad som händer.. kanske jag vill jobba inom hund, kanske jag blir advokat? Jag vet inte, tiden får utvisa.

Kommer iaf slippa Gällivare och det känns som de viktigaste.




Kommentarer
Postat av: Biz

Har en kompis som gick den linjen, jättekul var den beskriven som :)

2010-01-14 @ 10:36:14
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0