Snart

Idag och igår kväll har jag städat, möblerat om och rensat i mitt rum. Trots att jag mått skit. Måste ju passa på innan jag får fullt upp.
Nu känner jag verkligen att de börjar bli på riktigt, att snart kommer hon faktiskt. Väldigt väldigt snart. Jag är överlycklig men samtidigt väldigt nervös. Det är ett så stort ansvar, men det kommer bli kul.
Har ställt fram en av maltes alla gammla valpbäddar, en brun en ganska liten som hon kommer växa ut direkt. Tur att jag fått en stor biabed av Anders och siv. Sen ska jag köpa en ny, en rosa när hon slutat tugga.

Ska hämta henne på lördag morgon, men åker ner redan på fredag och så bor vi en natt hos pappas kusin Annki. Hon är verkligen världens mysigaste och jag saknar henne ofta då det är så sällan vi syns. Men jag hoppas verkligen att det blir mer i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0