Mitt liv är så spännande *HOST*

Okej, det känns som om något typ slaktat min kropp. Jävligt härligt dock känns det lite bättre idag och imorgon ska jag kliva upp klockan 6 och var hurtig med en promenad till skolan.
Mitt liv är ju så galet intressant, idag har jag legat död på soffan hela förmiddagen och knaprat piller.
Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem från konsum så jag kan slutföra middagen. Det blir tonfiskgratäng med sallad.
Senare ska jag nog lura med mig både hunden och pojkvännen ut på en lugn promenad i kylan. Förhoppningsvis orkar jag också elda i bastun så jag får en riktig mys kvällen, sen ska jag slänga mig i sängen med flugornasherre på magen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0