Flickan med rosa halsband.

Om 11 dagar flyttar Inez flickan med rosahalsband hem till mig. Har nu bestämt mig för att hon ska heta Iriz. Fast det känns lite fjortis att stava med Z. Men jag vill att hon ska ha den stavningen så då kan folk tycka att jag är hur fjortis som helst.. vem bryr sig?

Gällivare är ändå så trevligt, alla går ju runt och tror en massa saker om en och missuppfattar och ljuger. Mycket trevligt eller vad säger ni folket?

Aja, nu lämnar vi det och fokuserar på lilla sötnosen. Har varit och köpt ett halsband till henne. Blått med rosa hjärtan på. Fast hon kommer växa ut det direkt, men måste ju börja någonstans. Tur att valphalsband är så billiga. Ska också iväg till veckan och köpa ett koppel, har hittat ett jätte gulligt. Fast det kommer hon också bara kunna ha ett tag. Sen ska jag köpa ett bättre och dyrare när hon blivit äldre eftersom "kroken" är förstor just nu.



Lilla skrutt hunden, 6 veckor och 6 dagar är hon på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0