Bebisfeber.

Jag är så ivrig, längtar så till lördag. För då sätter Pappa, Andreas, Beccy och jag oss i bilen och kör ner till skellefteå. Vi ska nämligen titta på bebisar :) Små Irish softcoated wheaten terrier valpar. Så förhoppningsvis så blir jag "mamma" i slutet av februari! Jag kan nästan inte sitta still och pratar inte om något annat. Känns så himla roligt, fast jag ojjar mig lite för alla kisspölar jag måste torka upp och att kliva upp tidigt. Men vad gör man inte?

Har ännu inte bestämmt mig om de blir en tik eller en hane, vi får helt enkelt se.

Vill ni titta på valparna så finns dom på

www.guldkvistenkennel.se

Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: ohja den var super söt, älskar mönstret på den :)

2010-02-02 @ 08:47:01
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: Biz

Vad kul att ni ska bli med valp! Älskade när vi skaffade Lingo, har tjatat om en hund sedan... Ja, sen vi inte hade någon :P (typ sen jag var 7)

2010-02-02 @ 17:20:18
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0