Utställning i skellefteå

Nu har jag äntligen tagit mig tid för att skriva de här inlägget, tänkt göra de sen i söndags.

De gick super för oss Iriz vann BIR, HP och BIS 4 igen :) Jätte roligt och jag är så nöjd. Dock var hon himla seg pga av värmen. De var 30 + så jag förstår henne. Så Ingen fart hade hon och  att vi tränat så mycket som vi gjort syntes inte de minsta. Men domaren gillade henne ändå så :)

Krtiken

Feminin tik med utmärkt huvud och uttryck, välbyggd hals och resning. Kort kompakt rygg, fina vinklar fram och bak. Tillräcklig kropp för ålden. Lovande päls, parallella rörelser. Behöver lite mer träning i ringen. Bra temprament.



Vi i BIS, trött matte och trött hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0