Vårkänslor?

Det värmer i mitt hjärtat och det gör mig glad, kärleken ligger nämligen i luften. Undra om det har med våren att göra? eller är det bara av ren slump att så många har kärat ner sig och att känslor växer just nu? Jag vet inte, men det känns som att "vårkänslorna" hänger i luften som en väldigt tungt doftande parfym. Men en god sådan, jag blir glad av andras kärlek. Jag blir glad när människor mår bra.


Jag svävar på rosa moln, jag vet att det är många som gör det också och att det finns många som inte gör det. Jag har svävat på rosa moln ett ganska bra tag. I augusti har jag svävat på rosa moln pga Andreas i ett år.
På tal om Andreas så insåg jag just att jag luktar av hans parfym, vilket gjorde min kväll totalt. Kanske inte riktigt men nästan. Det hade varit bättre om han var här, men jag får helt enkelt nöja mig med att lukta på min axel ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0