Töjda öron

Ni som känner mig vet att jag har en stooor kärlek till töjda öron. Började själv töja mina öron när jag gick i 6:an. Då tyckte alla att det var äckligt, fult m.m men jag och malin töjde våra öron ändå och nu har varenda kotte en liten töjning på ett par milimeter i öronen. Jag har under nästan hela tiden haft 8 mm i ena örat och tänkte för 3 år sen att det räcker med det och jag orkar inte töja upp det andra också.

Under en tid har jag faktiskt funderat på att töja upp andra örat och också göra min 8 större. Så jag började i onsdags. Att sätta in en 10:a i 8:an var inte svårt eftersom min 8 säkert låg på 9,5 mm efter alla dessa år. Eftersom rutinen att töja sitter i så har jag nu töjt upp mitt andra hål till en 3 kanske 4?
Hoppas på att kunna sätta i en 10:a till slutet av sommarn. Man "får" bara töja upp till 2 mm varje månad och det bör man nog hålla sig inom eftersom det är lätt att örat spricker (brorsan har råkat ut för det och jag har nästan) och helst om man inte har vettet att sluta om det gör för ont. För de bör inte göra ont. Kännas ja, men ingen ren smärta då "pressar" man örat för mycket.


Ursäkta för mina slitis bilder men tänkte visa skillnaden. Vad pluttigt det är att ha 3 mm när man har van vid större. Den syns ju knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0