Kalas?

Sitter hemma hos Andreas och tråkar. Han är ute och byter däcken på bilen. Vi ska väl ha någon middag här eller nått. Det är nämligen så att hans lillebror Alexander fyller 18 idag. Grattis till honom. :) 
Som flickvän måste man ställa upp på sådant, träffa släkten, fira födelsedagar m.m.
Fast man kanske inte alltid har super lust och känner sig fel.
Så måste man nästan, det hör väl till hyfs antar jag? Jag hör väl nästan till familjen så alla verkar räkna med att jag ska komma. Så det är väl bara att le och se glad ut, härda ut det hela och hoppas på att jag inte skämmer ut mig allt för mycket.


Det bästa med att låna Andreas dator, är att man kan lägga upp kort som jag aldrig någonsin skulle få lägga ut annars ;) men det han inte vet just nu lider han inte av, Men.. eftersom han läser min blogg kommer han ju märka det. WOOPS!  Bilden är från studenten förra året. Sötaste är han som vanligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0