Kakor

Idag har jag bakat cookies med non-stop måste ju börja i förtid eftersom jag fyller år på söndag. Jag gillar inte att fylla år, det är enbart jobbigt. Gör alltid alla tårtor och bullar/kakor själv eftersom då vet man vad som är i, det är billigare och mycket mycket godare. Förresten så gillar jag inte att alla bagerier över konsumerar grädde, det är äckligt.

Imorgon ska vi hämta bottnarna till smörgåstårtan och marängbotten till den vanliga tårtan. Så ambitiös orkade vi inte vara.

Det var första gången jag gjorde sådana kakor, hittade ett recept på internet. Var roliga och lätta att baka. Faktiskt så blev dom jätte goda!



Kommentarer
Postat av: StorasyrrUlli

Vad fina kakor! och jag tror visst att du gillar att fylla år, du säger bara så för att det är så man brukar säga ;-P Kram

2010-04-08 @ 19:01:49
Postat av: Biz

Åh, lägg ut receptet tack :D

2010-04-14 @ 11:57:55
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0